Doorgaan naar hoofdcontent

Post voor onze kindjes! ~ Mail for the kids!

Vorige week zat er voor elke klas een kaartje in de brievenbus. Vol ongeduld deden de kleuters de omslagen open en tot hun grote vreugde zaten er 2 geboortekaartjes in. Voor elke klas één, de kleuters waren heel erg nieuwsgierig hoe de kleine babykonijntjes nu zouden heten.
Het zusje van Rikko en Rikki is Anna en het broertje is Alvaro. De kleuters dragen super goed zorg voor zowel de grote als de kleine konijntjes! 

Last week we got mail, there were 2 cards in our mailbox at school. Totally excited the kids opened the envelopes to see that it were 2 cards about the birth from the 2 little baby rabbits. We didn't had any idea what the names would be but now we were about to find out. The little sister from Rikko and Rikki her name is Anna and the little brother is Alvaro. the kids take such good care of the rabbits, big or small it doesnt matter. 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Invloeden van ons bij onze Spaanse collega's ~ How we influenced and inspired our Spanish colleagues

Open dag – Open week De Spaanse collega’s haalden inspiratie uit onze ‘Open schooldag’. Tijdens ons bezoek in van 24 tot 27 april organiseerden ze een ‘Inclusion week’, waaraan ouders en ook wij als Vlaamse collega’s konden deelnemen. We werkten samen rond drie kleuterverhalen met als thema ‘Inclusie’: "El cazo de Lorenzo" (Lorenzo's pan), "Por cuatro esquinitas de nada" (Vier kleine hoekjes van niets) en  "Orejas de mariposa" (Vlinderoren). INCLUSIVE WEEK. OPEN DAY. We inspired in the idea of having an “Open Day”. But we decided to have it around inclusion. And have the parents participating in it. We had our “Inclusion Week” in April, 24th to 27th (using the visit of our colleagues from Zwaluwnest). During those days, the parents could come and join us with activities that were meant to be about inclusion, around three inclusive stories: “El cazo de Lorenzo” (Lorenzo’s pan), “Por cuatro esquinitas de nada” (Quattre petits coins de rien ...

Resultaat van het project in Spanje ~ Result of the project in Spain

INCLUSIVE WEEK. OPEN DAY. - Een week over inclusie, een kijkdag op school. We inspired in your idea of having an “Open Day”. But we decided to have it around inclusion. And had the parents participating in it. Wij hebben ons geinspireerd op het idee van jullie ‘ kijk dagen ‘ . Maar wij hebben besloten om de focus te leggen op inclusie. Op die manier waren onze ouders betrokken bij dit gebeuren. INCLUSIVE PLAYGROUNDS. - Speelplaatsen rond inclusive. We inspired in your idea of having games and activities for all the children. So we used the 6 th graders to help us out in the design of activities that could be fun for the little ones. They made a plan and painted them. After that, they are helping them play. We hadden tijdens ons bezoek bij jullie gezien dat jullie spelletjes hadden voor groot en klein. Daarom hebben we aan het zesde leerjaar gevraagd om ons te helpen met het ontwerpen van spellet...