Na ons bezoek aan Spanje waar we een pak ervaringen hebben opgedaan is het tijd voor de volgende stap in het project.
Voor die stap kwam Gema naar onze school 't Zwaluwnest om alles voor te bereiden.
Druk aan de slag om alles tot in de puntjes voor te bereiden zodat beide scholen aan de slag konden.
Een project dat zowel de school in Spanje als de school in Wachtebeke kon doen met oog op inclusie, sociale inclusie.
After our visit in Spain where we learned a lot of things its time for a next step from the project. Because of that step Gema came to our school 't Zwaluwnest to prepare everything. It was a busy day to make sure everything was prepared for both schools. The project includes a Spanish school and a Flemisch school, set up with a clear goal. Inclusion and more specific social inclusion.
Na veel overleggen kwamen we op het idee om de pop Rikki te gebruiken.
Rikki is een konijn en komt voor in verschillende verhalen.
Doordat er veel tweelingen zijn in de derde kleuterklas gingen we daar verder op in.
Rikki komt niet alleen naar onze klas maar komt samen met Rikko zijn tweelingsbroer.
Rikko heeft een oortje dat rechtstaat en een oortje dat neerligt en daar is hij toch niet zo gelukkig mee.
Kunnen we hem helpen?
Dit krijgt zeker en vast nog een spannend vervolg...
After many deliberations about the content of the project we decided to use the Rikki doll.
Rikki is a rabbit that's known from different stories.
Because there are a lot of twins in the class of the 5year olds we wanted to use that as a way to start the project. Rikki wont be coming alone but he will bring his twin brother Rikko.
Rikko has 1 ear that's standing straight and 1 ear hanging down and that makes him a little sad and unhappy.
Maybe we can help him?
Will be continued....
Voor die stap kwam Gema naar onze school 't Zwaluwnest om alles voor te bereiden.
Druk aan de slag om alles tot in de puntjes voor te bereiden zodat beide scholen aan de slag konden.
Een project dat zowel de school in Spanje als de school in Wachtebeke kon doen met oog op inclusie, sociale inclusie.
After our visit in Spain where we learned a lot of things its time for a next step from the project. Because of that step Gema came to our school 't Zwaluwnest to prepare everything. It was a busy day to make sure everything was prepared for both schools. The project includes a Spanish school and a Flemisch school, set up with a clear goal. Inclusion and more specific social inclusion.
Na veel overleggen kwamen we op het idee om de pop Rikki te gebruiken.
Rikki is een konijn en komt voor in verschillende verhalen.
Doordat er veel tweelingen zijn in de derde kleuterklas gingen we daar verder op in.
Rikki komt niet alleen naar onze klas maar komt samen met Rikko zijn tweelingsbroer.
Rikko heeft een oortje dat rechtstaat en een oortje dat neerligt en daar is hij toch niet zo gelukkig mee.
Kunnen we hem helpen?
Dit krijgt zeker en vast nog een spannend vervolg...
After many deliberations about the content of the project we decided to use the Rikki doll.
Rikki is a rabbit that's known from different stories.
Because there are a lot of twins in the class of the 5year olds we wanted to use that as a way to start the project. Rikki wont be coming alone but he will bring his twin brother Rikko.
Rikko has 1 ear that's standing straight and 1 ear hanging down and that makes him a little sad and unhappy.
Maybe we can help him?
Will be continued....
Reacties
Een reactie posten